Zintegrowane Centrum Komunikacyjne

Centrum będzie miało 126 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni całkowitej i około 50 tysięcy metrów kwadratowych użytkowej. Na trzech poziomach galerii handlowej znajdzie się 170 sklepów, punktów usługowych oraz food court z restauracjami i kawiarniami. Inwestor już teraz zapowiada, że chce by w centrum pojawiły się nieobecne dotąd w Łodzi marki. Dodatkowo w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej ma powstać multipleks (1800 miejsc w 9 salach kinowych, w tym co najmniej czterech przeznaczonych do projekcji 3D), a także m.in. boiska do squash’a, klub fitness, SPA i ściana wspinaczkowa. W skład łódzkiego kompleksu wejdzie również trzygwiazdkowy hotel klasy biznesowej z zapleczem konferencyjnym i prawie 150 pokojami jedno, – i dwuosobowymi.

Jak przewidział inwestor łódzka galeria, dzięki zastosowaniu proekologicznych i energooszczędnych rozwiązań, ma być również miejscem przyjaznym dla środowiska i pierwszym w regionie łódzkim centrum handlowym z międzynarodowym certyfikatem zrównoważonego rozwoju LEED. Zostaną tu wykorzystane m.in. kolektory słoneczne, ledowe oświetlenie, pompy ciepła (odzyskujące energię cieplną ze zużytego powietrza), system chłodzenia adiabatycznego i szara woda do celów sanitarnych.
W najbliższych miesiącach prowadzone będą prace przygotowawcze do budowy, a już teraz trwają rozmowy z przyszłymi najemcami. Zainteresowanie ulokowaniem tu swoich sklepów wyraziło już kilka znanych sieci handlowych. Inwestor na razie nie ujawnia terminu rozpoczęcia prac budowlanych, zapowiada tylko otwarcie centrum na początek 2014 roku.

Fabryka Biznesu to spółka celowa ze 100 procentowym kapitałem polskim, powołana do realizacji inwestycji "Sukcesja". Siedziba spółki mieści się w Łodzi, a prezesem jest Krzysztof Apostolidis.