Atrium zmieni profil Promenady

Barbara Berta - DTZ

Barbara Berta - DTZ

Jak dowiedział się Retailnet.pl, zmianie ulegnie profil najemców Promenady. Atrium Poland Real Estate Management zamierza postawić na popularne, ogólnodostępne marki sieciowe. W przyszłości ich udział w centrum będzie znacząco wzrastał. W chwili obecnej trwają już pierwsze rozmowy z potencjalnymi najemcami. Na oficjalne informacje i konkrety będzie jednak trzeba jeszcze zaczekać, do momentu podpisania umów.

Przedstawiciele zarządcy warszawskiej galerii zapewniają jednak, że nie zrezygnują przy tym z ekskluzywnych marek modowych, aktualnie dostępnych w Promendzie. Mogłoby to oznaczać utratę częśći dotychczasowych klientów, a to z pewnością nie jest celem spółki.

Promenada na rynku funkcjonuje od roku 1996. Było to jedno z pierwszych centrów handlowo-rozrywkowych w Warszawie (kilkukrotnie rozbudowywane). Aktualnie obiektem zarządza Atrium Poland Real Estate Management – w grudniu 2009 roku spółka nabyła obiekt za kwotę około 171 mln euro. Spółka Atrium posiada w Polsce 18 galerii. Do portfela Atrium należą też m.in. centra handlowe Reduta i Targówek w Warszawie, Galeria Mosty w Płocku, Galeria Biała w Białymstoku oraz Centrum Handlowe Forum w Koszalinie. Obecnie spółka prowadzi budowę Centrum Handlowego Felicity w Lublinie oraz drugiej fazy Centrum Handlowego Galeria Mosty w Płocku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016