Zagraniczne marki wkraczają do polskich centrów

– Na tle państw europejskich rynek polski jest bardzo atrakcyjny dla inwestorów zainteresowanych sektorem handlu. Choć funkcjonuje u nas wiele zagranicznych marek, wciąż istnieje potencjał do przyjęcia nowych, nieobecnych dotąd w naszym kraju, ale doskonale znanych Polakom z podróży zagranicznych. Wiele firm, lada moment wejdzie ze swoją ofertą do Polski, ale jest również wiele takich, które sprawdzają możliwości inwestowania w Polsce – powiedział Marek Błędowski, członek zarządu Apsys Polska, dyrektor ds. komercjalizacji.

Debiuty zagranicznych marek w polskich centrach handlowych to pozytywny sygnał dla właścicieli i zarządców. Już dzisiaj niektórzy deweloperzy zapowiadają kolejnych zagranicznych najemców.
– Apsys prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma znanymi, międzynarodowymi markami reprezentującymi branżę modową, gastronomiczną oraz nowych technologii, które chcielibyśmy zachęcić do otwarcia swoich sklepów w naszym nowym Centrum Handlowym Łacina w Poznaniu. Otwarcie Łaciny planujemy na 2014 r. Rozmawiamy z międzynarodowymi sieciami, z którymi współpracujemy za granicą i które mają do nas zaufanie, znają nasze standardy pracy, wiedzą czego mogą oczekiwać od naszych nowych inwestycji. Dodatkowym argumentem w rozmowach jest portfolio, zarządzanych przez Apsys w Polsce, centrów handlowych – jest ich 14. Jesteśmy przekonani, że w Poznaniu zadebiutuje kilka nowych w naszym kraju marek, z pewnością interesujących dla klientów – dodaje Marek Błędowski.

Reklama

Galeria Jurajska