Iwestycja Parkridge Focus Mall w Gliwicach

Digital Signage jest nowoczesnym sposobem przekazu, dającym wiele możliwości, których nie posiada przekaz statyczny (plakaty, naklejki, billbordy itp.). Nowa technologia wykorzystuje monitory instalowane w miejscach, w których klient podejmuje decyzje zakupowe np. : wnętrza galerii i konkretnych sklepów, alejki i pasaże handlowe. Ich zadaniem jest wzmacnianie impulsu zakupowego. Połączenie online pozwala błyskawicznie reagować na potrzeby klienta i w tym tkwi siła nowego systemu.

Aktualnie w szybkim tempie przybywa nośników. Są to bardzo często najnowsze rozwiązania dostępne na rynku europejskim. Rozwój następuje zarówno w wykorzystaniu nośników wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów. Biznes LED-owy cieszy się ogromnym zainteresowaniem na rynku polskim. Coraz więcej sklepów i firm dostrzega pozytywną rolę Digital Signage w budowaniu klimatu w obiekcie handlowym, nie tylko poprzez przekaz reklamowy, ale również poprzez emisję kontentu informacyjnego, wizerunkowego czy po prostu relaksacyjnego.

Obecnie IMS zarządza systemami Digital Signage w 19. galeriach handlowych na terenie kraju oraz w sklepach marek odzieżowych: Diverse, House i Cropp. We wszystkich wspomnianych obiektach istnieje możliwość emisji reklam komercyjnych i klienci coraz chętniej z nich korzystają.