Na rynku, który zmienia się w bardzo szybkim tempie, można zauważyć pojawianie się nowych kanałów dystrybucji, które ze świata tradycyjnego handlu, wchodzą w wirtualną przestrzeń. W przyszłości możemy spodziewać się powstawania galerii internetowych i konceptów sprzedażowych wykorzystujących portale społecznościowe jako nową formę dotarcia do klienta.

Ma to ścisły związek ze zmianami stylu życia, jakie zachodzą w całym społeczeństwie. Zmiany te z pewnością uwidocznią się również w obrębie handlu w tradycyjnych galeriach, które będą coraz mocniej profilować ofertę w kierunku rozbudowy stref rozrywki i części gastronomicznych. – Najbliższe dwadzieścia lat będzie okresem powrotu handlu do ścisłych centrów miast, także w formie domów towarowych, przy wzrastającym udziale zagranicznych marek luksusowych. Doczekamy się wreszcie zagospodarowania Placu Defilad w Warszawie i wielu atrakcyjnych terenów w centrach innych polskich miast – prognozuje Katarzyna Michnikowska, starszy analityk w dziale Wycen i Doradztwa Cushman & Wakefield.

Cushman & Wakefield świadczy usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych w czterech głównych obszarach: Obsługa Transakcji (reprezentowanie najemców i wynajmujących na rynku powierzchni biurowych, przemysłowych i handlowych), Rynki Kapitałowe (sprzedaż nieruchomości, zarządzanie inwestycyjne nieruchomościami, bankowość inwestycyjna, finansowanie dłużne i kapitałowe), Rozwiązania dla Inwestorów i Najemców Korporacyjnych (zintegrowane doradztwo strategiczne na rzecz dużych korporacji i właścicieli nieruchomości) oraz Usługi Wyceny i Doradztwa (wyceny, analiza HBU).