Apsys rozmawia z potencjalnymi najemcami

Toruń Plaza

Toruń Plaza

Do czynników, które zarządca musi zbadać na samym początku, należy oczywiście kondycja, otwartość i chłonność rynku lokalnego. Kolejne ważne informacje to: sposób, w jaki firma planuje zaistnieć na rynku – czy chce uruchomić sklep pilotażowy, czy też planuje szerokie wejście, z siecią sklepów w kilku lokalizacjach. Istotne jest również czy firma posiada przemyślaną koncepcję rozwoju oraz możliwości jej sfinansowania , a także czy wejdzie na rynek bezpośrednio czy też np. za pomocą najemcy franczyzowego. W przypadku tej ostatniej opcji niezbędne jest wykonanie przez zarządcę analizy finansowej lokalnego przedsiębiorcy – franczyzobiorcy. Dla centrum handlowego ważne jest również, aby współpracować z firmami, które posiadają sprawdzoną koncepcję sklepów oraz rozpoznawalną, atrakcyjną, zgodną z trendami i dostosowana do możliwości finansowych klientów ofertę. Czynniki te decydują o sukcesie nowej marki na rynku lokalnym, dlatego należy je dokładnie zbadać, aby nie doszło do nieudanego debiutu na rynku i w rezultacie wycofania firmy.

Apsys prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma znanymi, międzynarodowymi markami reprezentującymi branżę modową, gastronomiczną oraz nowych technologii, które chcielibyśmy zachęcić do otwarcia swoich sklepów w naszym nowym Centrum Handlowym Łacina w Poznaniu.
 

Reklama

Galeria Jurajska