Pomysł powstał, aby firmom lub osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu
w branży handlowej ułatwić kontakt z wieloma markami, które chcą poszerzyć swoją sieć. Dodatkowo Caelum Development proponuje zainteresowanym przedsiębiorcom preferencyjne warunki dla nowego biznesu.

– Przedstawiamy wiele korzystnych i ciekawych ofert firm poszukujących partnerów do prowadzenia salonu w NoVa Park, ale na tym nasza rola się nie kończy. Firmom lub osobom zainteresowanym ułatwimy kontakt oraz nawiązanie rozmów handlowych z firmą udzielającą licencji. Ponadto, oferujemy korzystne, preferencyjne warunki dla działania oraz gwarantujemy terminowe otwarcie centrum. Ułatwienia przez nas oferowane w połączeniu z potencjałem NoVa Park i możliwościami, jakie daje znana marka, są idealnym punktem wyjścia do osiągnięcia sukcesu w dowolnej branży – powiedziała Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyrektor ds. marketingu Caelum Development.

Wśród firm z rozmaitych branży, które poszukują partnerów do prowadzenia salonu w NoVa Park znalazły się takie marki jak: Esotiq, Toy Planet, Pawo, Gantos, Corin, Hot Oil, Funk’n’Soul, Feel Free, Frederic Moreno, Salad Story, Solo Pizza, Stile Unico (więcej na: www.nova-park.pl/site/pl/franchising.php).
Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim ma być największym centrum handlowym w województwie lubuskim.

Obiekt będzie dysponował 140 punktami handlowo-usługowymi na całkowitej powierzchni 80 tysięcy metrów kwadratowych. Centrum znajduje się przy najbardziej ruchliwych, dwupasmowych drogach wjazdowych z Poznania i Zielonej Góry. To pierwsza galeria handlowa zlokalizowana przy wjeździe do centrum miasta od strony południowej.