Lubimy spędzać wolny czas w galeriach

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Śląskiego, klienci chętnie przychodzą do galerii handlowych także po to, by skorzystać z oferty gastronomicznej i coś zjeść – tak wskazało 33 procent ankietowanych. Zdaniem 19 procent respondentów, centrum handlowe jest świetnym miejscem na towarzyskie spotkanie. Około 28 procent konsumentów deklaruje natomiast, że chętnie wybiera się na wystawy organizowane w centrach.

Dla klientów istotne jest jednak również to, że galerie handlowe wydają się być bezpieczniejszym, a przy okazji czystszym miejscem niż główna ulica czy plac miejski. Z badań przeprowadzonych przez Zakłady Usługowe EZT SA jasno wynika, że ponad 76 procent rodzimych konsumentów zauważa w sklepach i centrach handlowych ochronę. Dzięki temu 64 procent z nich czuje się w tych miejscach znacznie bezpieczniej.

O tym, że w centrach handlowych jest „bardzo czysto” mówi 84 procent ankietowanych. Natomiast 14 procent wskazuje, że galerie są „czyste”. Niedociągnięcia na tym polu doskwieraja jedynie 2 procent badanych. Co ciekawe, aż 89 procent ankietowanych powiedziało, że w trakcie wizyty w obiektach handlowych właściwie w ogóle nie zauważa serwisu sprzątającego.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016