Firma Mood Media Corporation jest dostawcą rozwiązań marketingowych, stosowanych w miejscu sprzedaży. Łączy muzykę, wizualizację oraz zapachy, co wspomaga w zwiększaniu sprzedaży i wydłużenia czasu, jaki spędzają klienci w obiekcie handlowym. Teraz firma chce poszerzyć swoją działalność. Efektem tej polityki jest przejęcie holdingu Muzak. Wartość transakcji to 345 milionów dolarów.

Poprzez zakup jednej z większych firm działających w tym sektorze, Mood Media Corporation planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową. Muzak jest bowiem firmą z 75-letnim doświadczeniem – z jej usług korzysta głównie branża handlowa oraz hotele i restauracje. – Dzięki połączeniu możemy stać się globalnym liderem w naszej branży. Jesteśmy gotowi do realizacji wspólnych projektów na jeszcze większą skalę – powiedział Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Polska.

Natomiast Mood Media Corporation współpracuje z ponad 800 sieciami handlowymi w ponad 30 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji oraz Australii. Firma prowadzi swoją działalność z wykorzystaniem dwóch głównych kanałów: In-Store Media oraz Retail Point-of Purchase.

Mood Media Corporation obecna na rynkach międzynarodowych specjalizuje się w zakresie mediów wewnętrznych oraz sprzedaży muzyki.