Ostatecznie cena za akcje wyniosła 370 złotych.

Firma, która jest właścicielem marek Esotiq i Henderson, przejęła brandy od spółki LPP SA. Od tego czasu wypracowała 500 tysięcy złotych zysku netto oraz zysk EBITDA na poziomie 705 tysiąca złotych. Spółka przewiduje, że na koniec tego roku osiągnie przychody około 72 mln zł, zysk EBITDA 6,4 mln zł, a zysk netto 4,01 mln zł. W 2012 roku firma szacuje wzrost przychodów do ok. 90 mln zł, EBITDA do 9,8 mln zł, a zysk netto do 6,04 mln zł.

W dalszych planach firmy jest wejście także na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych. Pieniądze uzyskane z debiutu na NewConnect mają być także przeznaczone na nowe salony. Obecnie firma posiada 113 placówek w całej Polsce, z czego 32 z nich to punkty własne, a 81 – franczyzowe. Pod koniec tego roku liczba sklepów prowadzonych na zasadzie franczyzy ma wzrosnąć do 105. Z kolei w 2012 roku łączna liczba salonów wyniesie 178.

Na rok 2011 zaplanowano także debiut flagowych marek na rynkach azjatyckich i zachodnioeuropejskich. Ma to pozytywnie wpłynąć na wartość sprzedaży eksportowej, która w 2010 roku wyniosła 4,8 mln zł. Zarząd szacuje, że na koniec 2011 wzrośnie do 8 mln zł, a w 2012 do 15 mln zł. Większościowym udziałowcem spółki jest Mariusz Jawoszek, natomiast prezesem firmy – Adam Skrzypek.