Centrum Handlowe Wzgórze w Gdyni

Przestrzeń handlowa nowego Wzgórza koncentrować się będzie wokół trzech stref. Pierwszą z nich stanowić będzie strefa artykułów codziennej potrzeby. Drugą strefa rozrywki i wypoczynku. Znajdziemy w niej skupione wokół głównego placu: kino, kręgielnię, kawiarnie i restauracje. Trzecia strefa to sklepy z odzieżą tzw. fashion mix. Na łącznej powierzchni handlowej 68 tysięcy metrów kwadratowych dwupoziomowego centrum mieścić się będzie 250 sklepów. Nowy parking pomieści docelowo 1,9 tysięcy aut na siedmiu kondygnacjach. Wśród najemców centrum znajdą się również: kino Helios, sklepy: RTV Euro AGD, Mothercare, The Body Shop, Sephora, Douglas, MAC, Doroty Perkins, Miss Selfridge, Top Shop, Reserved, Cropptown, House, Mohito, Home&You Humanic, Kazar, Wojas, Office Shoes oraz CCC.

W 2009 roku Grupa Foncière Euris, właściciel centrum handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła spółce Mayland przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Firma został również project managerem Wzgórza. Oprócz rozbudowy tej inwestycji firma zajmuje się także projektem CH Jantar w Słupsku, którego powierzchnia jest także powiększana.

Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej.