Ecco – ulubiona marka obuwnicza Polaków

Jak wynika z badań firm doradczo-analitycznych Jones Lang LaSalle i GfK Polonia, przeprowadzonych na potrzeby ich najnowszego raportu „Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy. A w Polsce?”, Polacy bardzo dobrze oceniają asortyment zwłaszcza czterech marek obuwniczych. Górują: Ecco, Adiddas, Ryłko i Nike. Brandy te wskazało najwięcej ankietowanych – po 6 procent. Na rynku bardzo dobrze postrzegane są również wyroby sprzedawane w ogólnopolskiej sieci Bata. Markę tą w badaniu wskazało 5 procent respondentów. Ale w rankingu najbardziej cenionych marek wysoko uplasowały się również takie brandy obuwnicze jak Deichmann, Puma, CCC, Reebok i Gino Rossi. Marki te w badaniu Jones Lang LaSalle i GfK Polonia zostały wskazane przez 3 procent respondentów.

Analizy wykazały, że jednym z powodów uznania marki obuwniczej za atrakcyjną i lubianą jest jakość sygnowanego przez nią produktu. Ten czynnik jest nawet bardziej podkreślany przez klientów niż w przypadku segmentu odzieżowego. Dla konsumentów liczy się również modne wzornictwo (47 procent), ale i korzystna cena (34 procent). Te czynniki odnoszą się zarówno do obuwia, jak i ubrań. Jak się jednak okazuje, konsumenci przy ich zakupie kierują się raczej marką i wzornictwem niż samą ceną.
 

Reklama

Galeria Jurajska