– Informacje uzyskane w ten sposób udostępniamy naszym najemcom w systemie tygodniowym, przedstawiając im raport porównujący poszczególny sklep do branży i do całego centrum. Merytoryczna wiedza, z której obie strony mogą korzystać, jest podstawą do budowania relacji – powiedziała Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Management Director, Neinver Asset Management Polska.

– Współpraca pomiędzy zarządcą a najemcami odbywa się również w obszarze aktywnego wspierania działalności sklepów w naszych centach. prowadzimy dla naszych najemców szkolenia między innymi w zakresie obsługi klienta, wystroju sklepów oraz ekspozycji na witrynach – dodaje Bożena Gierszewska-Mroziewicz.

Neinver Asset Management jest częścią Neinver Group. Firma specjalizuje się w zarządzaniu powierzchnią centrów outlet, centrów handlowo-rozrywkowych, obiektów magazynowych i biurowych należących do grupy Neinver. Obecnie firma działa na pięciu rynkach europejskich: w Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, we Włoszech oraz w Polsce.

Aktualnie w Polsce firma zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu ok. 120 tysięcy metrów kwadratowych. W portfolio spółki znajdują się centra outlet: Factory Warszawa, Factory Wrocław, Factory Poznań, park handlowy Futura we Wrocławiu oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.