Przedstawiciele Abra SA zapowiadają, że w najbliższych miesiącach na rynek wejdą kolejne sklepy sieci. Będą to zarówno własne placówki, jak i franczyzowe.

Strategia rozwoju Abry poprzez format franczyzowy będzie skoncentrowana na otwieraniu nowych sklepów zwłaszcza w miejscowościach poniżej 50 tysięcy mieszkańców. Właściciele spółki, która dotychczas stawiała na rynki dużych miast, postanowili teraz rozpocząć ekspansję na nowe obszary kraju.

Salon meblowy w Oświęcimiu to pierwszy sklep partnerski Abry. Jednak, jak zapewniają przedstawiciele sieci, aktualnie prowadzone są już rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w kolejnych miastach. – Plusem przyłączenia się do znanej sieci jest dostęp do oferty producentów na atrakcyjnych warunkach handlowych, a także szybka realizacja zamówień. Franczyza daje większe możliwości, ponieważ duży może po prostu więcej – powiedział Tomasz Wojtarowicz, jeden z właścicieli nowego sklepu Abra w Oświęcimiu. Zdaniem drugiego współwłaściciela salonu, Wojciech Malickiego, istotne jest również wsparcie w wyposażeniu sklepu i możliwość uczestnictwa w cyklu szkoleń z zakresu obsługi klienta.

Aktualnie Abra poszukuje kolejnych chętnych do otwarcia placówki – tym razem w w Nysie oraz przygotowuje otwarcia sklepów własnych w Warszawie, Białymstoku i Bełchatowie. Do końca roku w kraju ma działać łącznie 80 sklepów meblowych sieci.