– W najnowszej wersji wprowadziliśmy zmiany zarówno funkcjonalne, jak i ergonomiczne. Innowacją na rynku jest autoupgrade, czyli zdalna instalacja i podnoszenie instalacji do nowszej wersji w sklepach, bez konieczności ingerencji pracowników firmy czy serwisanta – zaznacza Edyta Kozek, Business Development Manager ERP w Comarch. – Wśród nowości warto wymienić także udostępnienie rozbudowanych scenariuszy umożliwiających skuteczniejszą obsługę reklamacji czy też rozwój wielocechowości pozwalającej opisywać partie towaru za pomocą wielu zróżnicowanych parametrów – dodaje.

Dodatkowo, dzięki funkcjonalności zamówień wewnętrznych w Comarch Retail 5.3 możliwe jest zamówienie towaru w innym sklepie w ramach jednej sieci. System został wyposażony także w funkcje zarządzania polityką cenową sieci, m.in. różnicowanie cenników na poziomie poszczególnych placówek handlowych. Rozwinięto również obsługę windykacji. Wprowadzono w nim także nowy model obsługi szybkiej sprzedaży na stanowisku kasowym dzięki pracy na bazie lokalnej, a także współpracę online z drukarkami fiskalnymi. Dzięki integracji POS z rozwiązaniem iReward24 (platforma lojalnościowa) możliwa jest obsługa programów lojalnościowych – naliczanie punktów, sprawdzanie ich salda, wymiana punktów na nagrody.