Denique to marka salonów kosmetycznych należąca do Delique sp. z o.o. Pierwszy salon otworzyła w Warszawie we wrześniu 1998 roku. Obecnie sieć liczy 12 punktów, z tego 10 w Warszawie i dwa we Wrocławiu. Sieć opiera się na własnych sklepach. – Nasza strategia jest taka, żeby otwierać własne punkty. W najbliższych czasie nie planujemy rozwoju na zasadzie franczyzy – powiedział portalowi Retailnet.pl Maciej Solczak, wiceprezes sieci.

Większość salonów Denique zlokalizowana jest centrach handlowych, m.in. w warszawskich obiektach: CH Arkadia, CH Bemowo, CH Janki, CH Okęcie, CH Wileńska, a także w CH Magnolia Park i CH Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. Co do koleinych otwarć plany nie są jeszcze sprecyzowane i firma woli nie udzielać informacji.

Delique oferuje usługi fryzjerskie i kosmetyczne dla kobiet i mężczyzn, w tym kosmetykę twarzy i ciała, manikiur, pedikiur, zabiegi wyszczuplające, ujędrniające, fotoodmładzanie, masaż oraz solarium.

Centrum handlowe Targówek przy trasie Toruńskiej (Głębocka 15) w Warszawie jest obiektem rozrywkowo-handlowym. Ma ponad 140 markowych sklepów oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. Do dyspozycji klientów jest parking na 2000 miejsc, a centrum jest w pełni dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Nadzór na obiektem sprawuje firma Atrium Poland Estate Management, która ma 18 centrów handlowych w całej Polsce. Ich wartość rynkowa to 677 mln euro (na koniec 2010 r.). W skład portfela Atrium wchodzą m.in. centra handlowe Reduta i Targówek w Warszawie, Galeria Mosty w Płocku, Galeria Biała w Białymstoku oraz Centrum Handlowe Forum w Koszalinie. W grudniu 2009 r. spółka Atrium rozszerzyła swoją obecność w stolicy Polski poprzez zawarcie umowy na nabycie Centrum Handlowego Promenada za 171 mln euro. Aktualnie firma prowadzi budowę Centrum Handlowego Felicity w Lublinie, o powierzchni najmu 70 tys. mkw. brutto, które ma zostać otwarte w 2013 r., oraz rozbudowę Centrum Handlowego Galeria Mosty w Płocku.