Plany rozwoju Groovy Kids

Groovy Kids to nowa polska marka, pod której szyldem prowadzone będą multibrandowe sklepy z odzieżą, akcesoriami i zabawkami dla dzieci w wieku do 10 lat – informuje w wypowiedzi dla Retailnetu Wojciech Jóźwiak, właściciel spóki Groovy Kids sp. z o.o. – Nie zamierzamy przywiązywać się na stałe do konkretnych marek. W sklepach Groovy Kids oferowana będzie odzież tych producentów, którzy do wytwarzania swoich produktów używają naturalnych i ekologicznych materiałów. Większość z nich korzysta z bawełny organicznej, wełny oraz naturalnych barwników nieuczulających i zdrowych dla skóry dziecka. Jednocześnie nie zapominamy o tym, że odzież dziecięca powinna być „groovy”, czyli modna i atrakcyjna – mówi Jóźwiak.

Jak informowaliśmy wczoraj, Groovy Kids wkrótce otworzy swój pierwszy salon. Będzie miał powierzchnię 110 metrów i znajdować się będzie w pasażu Centrum Handlowego Reduta na pierwszym piętrze. W pobliżu Groovy Kids funkcjonują już trzy lokale z obuwiem dla dzieci: Antylopa, Beppi i Bartek, a także sklepy z odzieżą dziecięcą: Cocodrillo i 5, 10, 15. Otwarcie planowane jest na 4 lipca 2011 roku.

Dlaczego na swój debiut Groovy Kids wybrał właśnie Centrum Handlowe Reduta? – Oglądaliśmy wiele warszawskich lokalizacji. W większości z nich sklepy dziecięce były porozrzucane po centrum handlowym. – mówi Jóźwiak – W takich centrach rodzice muszą przemierzać wraz dziećmi duże odległości między sklepami. Większość robi więc zakupy tylko w jednym największym i znanym im od lat sklepie. Jako nowa marka, uznaliśmy, że na wstępnym etapie, lokalizacja w alejce dziecięcej, którą tworzy CH Reduta pozwoli nam dotrzeć ze swoją ofertą do większej liczby klientów – odsłania strategię wyboru miejsca Jóźwiak. Jako inny istotny powód wymienia wizerunek centrum jako przyjaznego rodzinie z dziećmi.

To nie koniec planów rozwoju spółki. – Mamy przygotowany kilkuletni plan i będziemy postępować zgodnie z opracowanym harmonogramem. W przyszłości planujemy otwarcia kolejnych sklepów w centrach handlowych największych polskich miast. – mówi Jóźwiak. Nie ukrywa jednak, że realizacja planów jest uzależniona od tego, jak koncept sklepów Groovy Kids zostanie przyjęty przez klientów.

– Na początkowym etapie naszej działalności chcemy skoncentrować się na otwieraniu i prowadzeniu sklepów własnych. Jednakże w przyszłości nie wykluczamy współpracy z innym podmiotami na zasadach franczyzowych – dodaje Jóźwiak.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016