Hexeline rozwija koncept e-franczyzy

E- franczyza to nic innego, jak klasyczna franczyza, ale działająca w internecie. Katarzyna Zawadzka, Brand Manager firmy Hexeline, w rozmowie z portalem Retailnet.pl podkreśla jednak, że od e-franczyzobiorcy oczekuje się wcześniejszego doświadczenia w prowadzeniu działalności handlowej w sieci. Hexeline oferuje jednak ścisłą współpracę przy budowaniu strony internetowej sklepu oraz opracowaniu logistyki i strategii marketingowej projektu.

Firma Hexeline powstała w 1981 w Łodzi, gdzie do dziś mieści się jej siedziba. Początkowo społka działała jako podwykonawca dla innych polskich i światowych marek, następnie oferowała pierwsze autorskie projekty dla klientów na rynku lokalnym. W 1989 roku przyjęła nazwę Hexeline, rozpoczynając ekspansję ogólnopolską.

Obecnie kolekcje Hexeline dostępne są w 18 salonach (w tym trzech franczyzowych) w największych polskich miastach i kilku zagranicznych. W kraju salony sieci można spotkać między innymi w Warszawie (Centrum Handlowe Klif, Galeria Mokotów), Łodzi (Centrum Handlowe Manufaktura), Bydgoszczy (Dom Handlowy Drukarnia), Kielcach (Centrum Handlowo-Rozrywkowe Echo), Szczecinie (Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galexy), Katowice (Silesia City Center) czy Rzeszowie (Galeria Graffica).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016