Tak wynika z porównania pierwszych pięciu miesięcy 2011 roku z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Wskaźniki dotyczące samego maja napawają jeszcze większym optymizmem: Obroty centrum wzrosły o ponad 12 procent w stosunku do maja roku ubiegłego, co w przeliczeniu na metr daje wskaźnik obrotów rzędu 18,5 procent. Centrum odwiedziło prawie 7,5 procent więcej ludzi niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Z wyników tych cieszy się Aleksandra Kuczyńska, dyrektor operacyjna Alfa Asset Management, spółki, która zarządza galerią: – Obiekt został oddany do użytku w listopadzie 2009 roku, gdy światowy kryzys gospodarczy odcisnął swoje piętno na gospodarce. Tym bardziej cieszy tak widoczny wzrost osiąganych przez galerię wyników. Było to możliwe dzięki dobrej lokalizacji centrum, udanej realizacji projektu, właściwemu doborowi najemców oraz bieżącej pracy zarządcy centrum, w tym odpowiednio zaplanowanym i konsekwentnie przeprowadzanym działaniom marketingowym i reklamowym – wylicza najważniejsze przyczyny dobrych wyników Kuczyńska.

Focus Mall znajduje się w centrum Piotrkowa Trybunalskiego. Liczy 75 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, w tym 35 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni najmu (GLA). Mieści 100 sklepów, punktów usługowych oraz pięciosalowe kino Helios. Obiekt został oddany do użytku 13 listopada 2009 roku.

Sieć galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall to projekt należący do dewelopera Parkridge Retail Development. Inwestor ma w planach budowę wysokiej klasy śródmiejskich centrów handlowych w miastach średniej wielkości w Polsce.

Piotrkowska galeria jest czwartą tego typu inwestycją firmy Parkridge. W 2007 roku otwarto galerię w Rybniku, zaś w 2008 roku oddano do użytku centra w Bydgoszczy i Zielonej Górze. Deweloper realizuje kolejne galerie Focus Mall, między innymi w Gliwicach, Jeleniej Górze, Starogardzie Gdańskim i Pile.