Carrefour Express – sklep w formacie franczyzy

Firma Carrefour Polska przystąpiła do realizacji nowego formatu handlowego – samoobsługowych punktów Carrefour Express o niedużej powierzchni sprzedaży. Koncept realizowany będzie w systemie franczyzowym, a sklepy powstawać mają w lokalach o powierzchni do 100 metrów kwadratowych. Podstawowym wyróżnikiem tego formatu będzie kolor pomarańczowy, dominujący w logotypie i wystroju sklepów.

Nowo otwarty punkt przy ul. Świętokrzyskiej w Warszawie to sklep osiedlowy, wyposażony w dwa stanowiska kasowe. Jego powierzchnia sprzedaży wynosi niecałe 90 metrów kwadratowych.

– Nasz nowy format pomarańczowych sklepów Carrefour Express ma umożliwić klientom zrobienie najpotrzebniejszych zakupów w pobliżu domu czy miejsca pracy, odpowiadając na zapotrzebowanie rynku dotyczące najmniejszych sklepów spożywczych, do których wchodzimy dosłownie na kilka minut – powiedział Francois Vincent, dyrektor do spraw franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

W związku z realizacją nowej strategii Carrefour Polska poszukuje franczyzobiorców. Wymagane jest posiadanie lokalu o powierzchni od 50 do 100 metrów kwadratowych sali sprzedaży. Dotychczas lokal taki musiał mieć od 100 do 500 metrów kwadratowych. Nie są wymagane miejsca parkingowe przed sklepem.

 

Reklama

Galeria Jurajska