Firma ma już cztery własne sklepy firmowe (w Krakowie, Brzesku, Katowicach i Wrocławiu), cztery stoiska patronackie i 15 sklepów franczyzowych (w kilkunastu miastach Polski). – Chwalimy sobie franczyzowy model rozwoju sieci – powiedział portalowi Retailnet.pl Dariusz Kucz, dyrektor handlowy sieci. – Głównym warunkiem, jaki musi spełnić franczyzobioraca, jest posiadanie odpowiedniego zasobu finansowego – na poziomie 80 tysięcy złotych netto – dodaje Dariusz Kucz..

Podstawową działalnością firmy jest produkcja i sprzedaż wyrobów mięsnych i wędliniarskich, ale ma ona też w ofercie przetwory z owoców i warzyw, herbaty, miody i syropy. Firma koncentruje się na produkcji tradycyjnych towarów żywnościowych metodami ekologicznymi. Bacówka zatrudnia 52 osoby. Swoje produkty sprzedaje głównie na rynku krajowym. Trafiają one przede wszystkim do odbiorców detalicznych.

Na początku roku firma poinformowała, że w 2011 r. zamierza otworzyć 10 sklepów. – Mamy nadzieje, że te plany się uda zrealizować – mówi Kucz. W tym roku planowane są kolejne otwarcia: w Nowym Sączu (14 lipca), we Wrocławiu, w Częstochowie i Brzesku (sierpień), a także w Rzeszowie (październik).

– W tej chwili więcej sklepów otwieramy w galeriach, ale dotychczas częściej otwieraliśmy w innych lokalizacjach: przy głównych ulicach i w centrach miast. Zmieniają się jednak preferencje klientów i dostosowujemy do nowej sytuacji naszą strategię – mówi Kucz.

Firma "Bacówka" powstała w 2002 roku w Rajbrocie.