Answear.com to salon multibrandowy

Koncepcja architektoniczna i aranżacji wnętrz salonu Answear.com odzwierciedla wizerunek marki, w szczególności jej nowoczesność. W wystroju salonu nie zapomniano jednak o funkcjonalności przestrzeni sprzedażowej.

Projekt przygotowała niemiecka pracownia Schwitzke, a nadzoruje go grupa architektów pod kierownictwem Agnieszki Gawron, byłej głównej architekt LPP SA. W swoim wyrazie ma przenieść klientów na Oxford Street, New Bond Street czy Pola Elizejskie. Charakter konceptu uwydatnią zaprojektowane w stylu vintage wnętrza realizowane przez firmę Ergo Store.

Answear.com będzie multibrandową platformą łączącą e-commerce i tradycyjną sieć handlową. Pod jednym szyldem znajdują się marki takie jak G-Star, Pepe Jeans, Guess Jeans, Miss Sixty, Energie, Replay, Fornarina, Gas, Melissa, French Connection, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Tom Tailor, Frank Q, Lindbergh, Bensimon, Review, Killah, numph, Cheap Monday, ICHI, Nixon, adidas Originals, Nike Sportswear, Converse, Puma, Vans, Dunlop. Propozycję uzupełnia wybór akcesoriów, a wkrótce również gadżetów. Klienci znajdą tu designerskie zegarki WeWood, rowery Create, czy akcesoria Nooka. Do końca roku portfolio sklepu powiększy się o Hilfiger Denim, Soaked, Calvin Klein, Hugo Boss.