Shopping Center Poland w wersji flipbook

Dostęp do interaktywnej wersji flaszowej miesięcznika jest w pełni bezpłatny. Na stronie zamieszczany będzie bieżący numer Shopping Center Poland. Będzie to z jednej strony ułatwienie dla czytelników, którzy w szybki sposób będą mogli dotrzeć do najważniejszych wiadomości z branży retail czy raportów i analiz rynkowych.

Z drugiej, flipbook zwiększy również stopień dotarcia reklamy do potencjalnych klientów.  – W wersji drukowanej Shopping Center Poland dociera do czterech tysięcy czytelników. Portal Retailnet.pl ma już 10 tysięcy odbiorców. Oczekujemy, że przeniesienie naszego czasopisma do internetu zwiększy liczbę osób zainteresowanych jego czytaniem, a tym samym zasięg reklamy, która jest publikowana na jego łamach – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający w Brog Media Biznesu, wydawcy miesięcznika SCP. – Rozwój internetowej wersji Shopping Center Poland nie oznacza ograniczenia zasięgu jego tradycyjnej wersji. Wprost przeciwnie. Najbliższy, sierpniowy numer naszego miesięcznika ukaże się w nakładzie sześciu tysięcy egzemplarzy – dodaje. Będzie to specjalne wydanie – Raport. Centra handlowe w Polsce 2011.

Na tym jednak nie koniec przygotowywanych przez wydawnictwo nowości. Wkrótce serwis informacyjny Retailnet.pl będzie dostępny również na Facebooku.

Nową funkcjonalność mogą znaleźć pod adresem: http://retailnet.pl/Nasze-media/Flipbook-test.aspx
 

Reklama

Galeria Jurajska