Drogeria Natura otwiera kolejne salony

Pierwszy sklep własny pod szyldem Drogeria Natura został otwarty w 1997 roku na warszawskim Brudnie. Sieć początkowo zaczynała od franszyzy, ale dziś jej rozwój opiera się głównie na sklepach własnych. Oprócz 233 własnych placówek, ma 10 sklepów agencyjnych.

Standardowo lokale Drogeria Natura mają powierzchnię od 100 do 200 metrów kwadratowych. Niektóre powierzchnie, najczęściej te zlokalizowane w centrach handlowych dochodzą nawet do 250 metrów. Obecnie w sklepach sieci dostępnych jest ponad 10 tys. produktów. Sieć ma w ofercie zarówno marki światowe, jak i własne (Sensique, My Secret). Sklepy Dermo Natura oferują klientom dermokonsultacje oraz porady dotyczące doboru odpowiednich kosmetyków.

Sieć otworzyła w kwietniu swój sklep (250 mkw.) w Galerii Słonecznej w Radomiu, a w maju dwa kolejne: 180-metrowy sklep w Galerii Twierdza w Zamościu i 190-metrowy sklep w niewielkiej galerii w Goleniowie.

Wśród kolejnych otwarć jest między innymi sklep o powierzchni 210 metrów kwadratowych w rozbudowywanej Galerii Echo w Kielcach (sierpień). Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że częścią strategii rozwoju firmy jest równomierne lokalizowanie sklepów, nie tylko w nowoczesnych galeriach handlowych, ale też przy supermarketach w mniejszych miastach i w głównych ciągach ulicznych.
 

Reklama

Galeria Jurajska