Czerwona Torebka: 1950 obiektów w ciągu 10 lat

W zeszłym tygodniu informowaliśmy o otwarciu pierwszego pasażu handlowego Czerwona Torebka w Żorach w województwie śląskim, dziś przedstawiamy najbardziej aktualne plany spółki.
 
Inwestor informuje, że pięćdziesiąt pasaży handlowych pod szyldem Czerwonej Torebki jest już w zaawansowanym procesie inwestycyjnym. W tej chwili przebiega ich komercjalizacja. Prace budowlane trwają między innymi w Tomaszowie Mazowieckim, Słupsku, Dębicy, Skarżysku i Słupcy.  
 
Przedstawiciele firmy Czerwona Torebka podkreślają, że liczba oddawanych obiektów będzie wzrastać z roku na rok. W ciągu 10 lat spółka planuje budowę 1950 pasaży handlowych.
 
Wiadomo, że firma zamierza finansować intensywny rozwój sieci zarówno z kapitału własnego, jak kredytów bankowych. Na początku tego roku pojawiły się informacje, że zarząd rozważa także pozyskanie kapitału do inwestycji z publicznej emisji akcji. – Decyzje w tej sprawie nadal nie zostały podjęte – informuje biuro prasowe spółki.
 
Koncepcja pasaży handlowych Czerwona Torebka skierowana jest do klientów w mniejszych miejscowościach. Każdy jednokondygnacyjny kompleks (zaprojektowany w oparciu o nowoczesną technologię stalowych konstrukcji szkieletowych) będzie składać się z modułów po 60 metrów kwadratowych powierzchni każdy. Dzięki "segmentowej" formule inwestycji lokale można dowolnie łączyć w miarę potrzeb najemcy. Sklepy będą miały oddzielne wejścia wprost z parkingu. Pasaże handlowe Czerwona Torebka będą zlokalizowane w miejscach, w których odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy, czyli na gęsto zaludnionych osiedlach, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz w ważnych strefach usługowo – handlowych.

Twórcą spółki Czerwona Torebka SA (dawna nazwa Świtalski & Synowie spółka akcyjna) jest Mariusz Świtalski, który działalność na rynku handlu i nieruchomości rozpoczął w 1987 roku. W ciągu kilkunastu lat zespół firmy Czerwona Torebka zbudował trzy ogólnopolskie sieci handlowe (Eurocash, Biedronka, Żabka), zaliczane do najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie. Wszystkie trzy sieci zostały przez spółkę Świtalskiego sprzedane w latach 1995-2007.
 

Reklama

Galeria Jurajska