Do zadań Questii będzie należeć także prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez sieć. Za działania z zakresu public relations dla Sephory odpowiedzialny będzie dwuosobowy zespół pod kierownictwem Urszuli Matej-Bil. Umowa została zawarta do końca 2011 roku. W przetargu startowało pięć agencji. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Questią, ponieważ przekonało nas doświadczenie firmy. Pomysły przedstawione przez firmę były uzasadnione naszymi potrzebami i oczekiwaniami – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Questia Communications Management Consultants powstała w 2001 roku. Firma specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, marketingowej oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Oprócz sieci Sephora, wśród obecnych klientów Questii są AmRest Sp. z o.o., Keen Property Partners Retail, IKEA Retail, a także Tetra Pak, Program „Wiem, co wybieram”, Nestlé Nutrition, Air Products, Grupa Stadler Rail, Adgar Postępu, Program REKARTON, oraz grupa firm farmaceutycznych zrzeszonych w Komitecie Farmaceutycznym AmCham.

Sephora powstała we Francji w 1970 roku. Od 1997 roku jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Na polskim rynku marka jest obecna od 12 lat.