Wzrosty wyników centrów Focus Mall

– Podjęte przez nas działania pozwoliły nie tylko utrzymać odwiedzalność i obroty w galeriach na poziomie roku 2009 (jak w przypadku Focus Mall w Rybniku), ale również uzyskać znaczne wzrosty tych wskaźników – w Bydgoszczy obroty wzrosły o 7,5 proc., a w Zielonej Górze o blisko 17 proc. w porównaniu do roku 2009. Także w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim – centrum otwartym w środku spowolnienia gospodarczego – udało się osiągnąć satysfakcjonujący poziom odwiedzalności i systematyczny wzrost obrotów – powiedziała Aleksandra Kuczyńska.

Ponadto we wszystkich galeriach Focus Mall od pierwszego roku pootwarciowego stawki opłat eksploatacyjnych nie były podnoszone, mimo rosnących kosztów cen mediów i serwisów. – Dzięki działaniom podjętym w 2010 roku mogliśmy obniżyć stawkę opłaty eksploatacyjnej na rok 2011 o 1-5 procent, zależnie od lokalizacji – dodaje Aleksandra Kuczyńska.

Firma podejmuje również działania marketingowe nakierowane głównie na akcje promocyjne. – Ich nadrzędnym celem jest podniesienie frekwencji i obrotów oraz świadomości klienta o ofercie sklepów znajdujących się w galeriach. W 2010 roku po raz pierwszy zorganizowaliśmy we wszystkich centrach loterie urodzinowe, w których można było wygrać cenne nagrody i w których klienci wrzucili do urn łącznie prawie 100 tysięcy ważnych kuponów. Również po raz pierwszy wydaliśmy katalogi prezentów gwiazdkowych, dzięki którym mogliśmy w szerszy sposób zaprezentować ofertę najemców. Oprócz tego postawiliśmy na działania prosprzedażowe – noce zakupowe, pokazy mody, a także intensywne kampanie wyprzedażowe – dodaje Aleksandra Kuczyńska.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016