– W czerwcu licznik odwiedzin w Agorze przekroczył już 3 miliony osób. To bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę, że otwarcie miało miejsce w listopadzie 2010 roku. Po tak krótkim czasie aż 98 procent mieszkańców Bytomia i prawie 70 procent mieszkańców regionu rozpoznaje naszą galerię – powiedział portalowi Retailnet.pl Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom. Jak podkreśla na popularność centrum mają wpływ m.in. akcje marketingowe. – Świetne wyniki to efekt dobrej strategii marketingowej, a stale rosnąca liczba klientów przyciąga nowych najemców, którzy widzą, że galeria się rozwija. Finał konkursu, w którym do wygrania był samochód osobowy oglądało pięć tysięcy osób. Na prezentację piłkarzy Polonii Bytom przyszło cztery tysiące ludzi, podobnie jak na losowanie rejsu na Karaiby. Dla Agory to dość jasny sygnał, że podjęte działania przynoszą efekt, dlatego zamierzamy je kontynuować – dodaje Mirosław Cechowski.

Agora Bytom powstała na placu Kościuszki w samym centrum Bytomia. Do obiektu prowadzi główna ulica handlowa miasta – ul. Dworcowa. Pięciokondygnacyjny obiekt o powierzchni 57 tysięcy metrów kwadratowych łączy w sobie funkcję handlową, rozrywkową i kulturalną. W galerii znajdują się m.in.: wieloekranowe kino Cinema City, sklepy, kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, a także siłownia Pure, centrum rozrywki Fantasy Park oraz powierzchnie biurowe. Centrum dysponuje parkingiem na tysiąc miejsc.