Sklep Desigual w warszawskim centrum outlet będzie miał powierzchnię 330 metrów kwadratowych, a jego otwarcie jest planowane latem. Natomiast w Factory Poznań, salon zajmie prawie 400 metrów kwadratowych i zostanie otwarty we wrześniu.

Firma rozpoczęła swoją działalność w 1984 roku pod hasłem "Desigual, it’s not the same”. W ostatnich latach marka odnotowała stabilny wzrost powyżej 50 procent rocznie i zatrudnia 2900 osób z 72 różnych krajów. Na koniec 2010 roku na świecie działało 200 sklepów firmowych Desigual, a produkty sieci były dostępne w 7 tysiącach sklepów typu mutli-brand oraz w 1,7 tysiąca stoiskach w domach handlowych. W 2011 roku marka planuje powiększyć sieć dystrybucji do ponad 8 tysięcy punktów w 80 krajach.

Factory to centra outlet zarządzane przez firmę Neinver, hiszpańską grupę kapitałową koncentrującą swoją działalność na projektowaniu, promocji oraz zarządzaniu portfolio inwestycji w europejskim sektorze nieruchomości. Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii w 1996 roku, a na rynek polski w 2002 roku. Obecnie w Polsce znajdują się trzy centra outlet Factory: Factory Warszawa Ursus, Factory Wrocław i Factory Poznań, dysponujące 42 500 metrów kwadratowych łącznej powierzchni handlowej.