Wojas: blisko 17-procentowy wzrost przychodów

Jak poinformowała spółka Wojas SA, w czerwcu 2011 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Wojas wyniosły 9,64 mln i były wyższe o 1,2 procent od osiągniętych w czerwcu 2010 roku.

W okresie styczeń – czerwiec 2011 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 59,59 mln zł i były wyższe o 16,8 procent od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Jak już informowaliśmy, w całym 2010 roku skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 129,05 mln zł, co oznaczało wzrost o 40,3 procent względem roku poprzedniego. Firma zanotowała także prawie 320-procentowy wzrost EBITDA, który wyniósł 9,99 mln zł. Z kolei zysk netto spółki osiągnął poziom 4,65 mln zł wobec 0,75 mln zł straty w 2009 roku. Liczba sklepów własnych na koniec roku wyniosła 114 i wzrosła względem ubiegłego roku o 11,8 procent.

Wojas SA to jeden z największych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią salonów firmowych i produkujący co roku setki tysięcy par obuwia. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 procent produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii. Pierwszy sklep firmowy Wojas został otwarty w 1990 roku. W 1997 roku powstała spółka Wojas Trade, która przejęła istniejące sklepy firmowe i aktywnie rozbudowywała sieć.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016