Silesia rozbudowana – na razie wirtualnie

Interaktywny ekran z wizualizacją nowej Silesii

Interaktywny ekran z wizualizacją nowej Silesii

– Na interaktywnym ekranie nasi klienci mogą obejrzeć nie tylko wizualizację nowej części Silesia City Center, ale także śledzić newsy związane z rozbudową czy obejrzeć zdjęcia prosto z placu budowy – informuje Dominika Musialik, marketing manager Silesia City Center. – Prezentowane są również krótkie opisy nowych sklepów, które znajdą się w Silesii, bo właśnie ta oferta najbardziej interesuje naszych klientów. Klienci sprawdzają, czy będą mogli zrobić zakupy w H&M, gdzie kupić buty Lacoste, czy do jakiej nowej restauracji się wybrać – wyjaśnia Musialik.

Prace budowlane na terenie Silesia City Center potrwają do jesieni 2011 roku. Katowickie centrum handlowe zwiększy swoją powierzchnię z 66 tysięcy do 86 tysięcy metrów kwadratowych. Wśród sklepów, które pojawią w Silesii będzie można znaleźć: Van Graaf, La Mania, H&M, Massimo Dutti, Stradivarius, Smyk Megastore, Cubus, KappAhl, Lacoste czy EXIsport.

Inwestorem rozbudowy obiektu jest obecny właściciel Silesia City Center – Immofinanz Group. Koncepcję architektoniczną nowej części Silesia City Center stworzyła pracownia Bose International Planning and Architecture. Centrum handlowe po rozbudowie będzie jednym z największych tego typu obiektów w Polsce.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016