Massimo Dutti w CH Wzgórze

Razem z Massimo Dutti sklepy należące do Grupy Inditex zajmować będą w galerii powierzchnię 4000 metrów kwadratowych. Wcześniej do najemców centrum dołączyły Zara, Stradivarius, Bershka i Pull&Bear.

Marka Massimo Dutti powstała w 1985, a w 1991 roku została kupiona przez Inditex. Pierwszy salon w Warszawie powstał w 2008 roku. Dziś 525 sklepów działa w 50 krajach. Sieć ma ponad cztery tysiące pracowników.

W początkach działalności Masimo Dutti oferował wyłącznie ubrania dla mężczyzn. W 1992 pojawiła się kolekcja dla kobiet, a w 2003 powstała linia dziecięca.

Centrum Handlowe Wzgórze zostanie przebudowane. Na łącznej powierzchni 68 tysięcy metrów kwadratowych dwupoziomowego Wzgórza znajdzie się 270 sklepów. Natomiast nowy parking pomieści docelowo 1,9 tysięcy aut na siedmiu kondygnacjach.

Wśród najemców centrum znajdą się liczne sklepy: RTV Euro AGD, Mothercare, The Body Shop, Sephora, Douglas, MAC, Doroty Perkins, Miss Selfridge, Top Shop, Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Home&You, Kazar, Wojas, Office Shoes, CCC, Promod, KappAhl, Duka i Jacqueline Riu, a także kino Helios.

W 2009 roku Grupa Foncière Euris, właściciel centrum handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła spółce Mayland przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części galerii. Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016