Pierwsze sklepy Harpers Shoes pojawią się w Krakowie, Gdańsku i Radomiu. A jeszcze przed końcem 2011 roku kolejne placówki handlowe rozpoczną działalność w Galerii Echo w Kielcach, Galerii Kaskada w Szczecinie, Silesia City Center w Katowicach oraz Futura Parku w Krakowie. Natomiast do końca 2013 roku w kraju – według strategii rozwoju sieci – w Polsce będzie już działać 20 salonów Harpers Shoes.

Jak wynika z informacji podanych przez właścicieli marki – firmy F.H. Vega sp.j. – nowe salony będą działać w lokalach o powierzchni od 130 do 180 metrów kwadratowych. Placówki otwierane będą w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, w galeriach oraz przy głównych ulicach handlowych.

Harpers Shoes to sieć salonów obuwniczych. Marka skierowana jest do osób, które stylem ubierania się chcą podkreślić swoją osobowość.

Firma Vega, która dotychczas rozwijała sieć sklepów Martens Boots & Shoes, została założona w 1989 roku w Krakowie. Głównym obszarem działalności spółki jest import, dystrybucja i sprzedaż obuwia znanych międzynarodowych marek na rynku polskim. Wśród brandów, z których wiele oferowanych jest w Polsce na wyłączność w salonach sieci, są między innymi ART, Neosens, Kickers, Tamaris, CAT, Guess, Merrell, FLY London.