e-Bartek: sprzedaż o 65 proc. wyższa

Od 1 stycznia do 30 czerwca w ujęciu rocznym (2011 do 2010) właściciele internetowego sklepu Bartek odnotowali również wyraźny wzrost liczby tzw. unikalnych użytkowników, czyli odwiedzających liczonych pojedynczo bez względu na liczbę odwiedzin. Mowa o niemal 18-procentowym wzroście. Również dobrze prezentuje się wskaźnik długości wizyt na stronie internetowej – ta wzrosła o 21,6 procent. Jak podaja przedstawiciele e-sklepu Bartek, sprzedaż do klienta końcowego wyniosła 10,6 tysięcy towarów. W kanale B2B zamówionych zostało 12 procent puli.

– Wpływ na tak znaczącą poprawę wyniku sklepu internetowego miało odnowienie witryny i wyraźna aktywizacja działań komunikacyjnych i marketingowych – argumentuje Mirosław Dmowski, e-Commerce Manager w Bartek SA. – Prowadzimy aktywną politykę promocyjną. Regularnie komunikujemy naszą ofertę za pośrednictwem newslettera. Staramy się budować stabilną więź z klientami – dodaje.

Szukając powodów poprawy wyników sprzedaży sklepu, Dmowski wymienia również wprowadzenie możliwości składania zamówień bez konieczności rejestracji w systemie, czy też składania zamówień telefonicznie pod bezpłatną infolinią 800-BARTEK czyli 800-227835.

Spółka Bartek jest producentem obuwia dziecięcego. Firma poza rozwojem sklepu internetowego zapowiada również szeroka ekspansję w obszarze tradycyjnego handlu.
 

Reklama

Galeria Jurajska