Outlet Park Szczecin ma nowe marki

Salon odzieżowy Reserved będzie miał 600 metrów kwadratowych powierzchni, Puma zajmie 350, Lee Wrangler – 170, a sklep z garniturami Bytom – 100.

Jak zapewnia inwestor, Echo Investment, realizacja przebiega zgodnie z harmonogramem. W pierwszej fazie, już rozpoczętej, powstaje galeria handlowa, w której znajdzie się 70 lokali handlowych i wielosalowe kino Helios, supermarket i sklep elektroniczny. Zakończenie tego etapu prac zapowiadane jest na pierwszą połowę 2012 roku.

Nie wcześniej niż rok po otwarciu galerii handlowej, rozpoczną się prace związane z drugą fazą budowy. Powstanie wówczas kolejnych 60 sklepów.

Powierzchnia wynajmowalna Outlet Park Szczecin to ponad 23 tysiące metrów kwadratowych. Klienci będą mieli do dyspozycji 1,4 tysiąca miejsc parkingowych.

Proces komercjalizacji prowadzony jest we współpracy z CB Richard Ellis. Koncepcja architektoniczna obiektu powstała w biurze projektowym Vsf – Creative, natomiast zamienny projekt budowlany wykonała pracownia Studio A4 ze Szczecina.

Outlet Park Szczecin powstaje w dzielnicy Prawobrzeże, w miejscu funkcjonującego centrum handlowego przy ul. Struga, którego właścicielem jest Echo Investment. 

Echo Inwestment SA na szczecinskim rynku nieruchomosci działa od 2002 roku. Jednym z jej zakończonych projektów jest centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy przy al. Wyzwolenia. 
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016