Wójcik uruchomił dotychczas 52 placówki, z czego 38 to sklepy firmowe, 11 franczyzowe, a trzy partnerskie. Natomiast Hot Oil, sieć należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion Group, posiada obecnie 58 punktów, w tym aż 50 to placówki prowadzone przez partnerów firmy.

– W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do końca tego roku planujemy zwiększyć naszą sieć jeszcze o 3–4 sklepy własne oraz 10 placówek partnerskich. Franczyzobiorcy sami się do nas zgłaszają. Chcąc wyjść im naprzeciw, dzielimy się doświadczeniem i know-how – mówi Krzysztof Szyndler, dyrektor marketingu Wójcik Fashion Group. – Przystąpienie do grona naszych partnerów franczyzowych umożliwia stabilne prowadzenie biznesu na perspektywicznym rynku ubrań dla najmłodszych. Nasz system współpracy pozwala przedsiębiorcom na kompleksowy rozwój – dodaje Krzysztof Szyndler.

Głównym atutem w ręku franczyzobiorcy będzie posiadanie lokalu o minimalnej powierzchni 90 metrów kwadratowych, usytuowanym w atrakcyjnej lokalizacji – w galerii handlowej lub przy głównej ulicy handlowej – w miastach powyżej 60 tysięcy mieszkańców.

Wójcik Fashion Group powstała w 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się obecnie dwie polskie marki – Wójcik oraz od 2009 roku – Hot Oil. Pierwsza z nich działa na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-7 lat, w segmencie marek premium. Natomiast Hot Oil to marka w stylu young casual, przeznaczona dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat.