Obsługa telekomunikacyjna dla najemców

– Operatorzy telekomunikacyjni ograniczają się przeważnie tylko do dostarczenia usługi, natomiast operator budynkowy jest w stanie sprostać oczekiwaniom kompleksowej opieki telekomunikacyjnej, zapewniając pomoc kompleksową przy podłączeniu i konfiguracji urządzeń w wyniku czego najemca otrzymuje sprawnie działający system przed otwarciem lokalu – mówi Paweł Dąbroś. – Liderzy na rynku oferują klientom pełną opiekę handlową i techniczną siedem dni w tygodniu. Dodatkowo pracownicy Biura Obsługi Klienta dobrze znają obiekty będące pod opieką firmy, dzięki czemu zdecydowanie przyspiesza to czas interwencji i reakcji na wszelkie potrzeby – dodaje.

Rozwiązanie, które jest często stosowane w galeriach handlowych, polega głównie na integracji systemu telekomunikacyjnego w dwa niezależne przyłącza – mogą to być przyłącza radiowe i światłowodowe, a zarazem dwa łącza światłowodowe. – Oznacza to, że w momencie, gdy dochodzi do awarii sieci jednego z poddostawców, połączenia wychodzą siecią drugiego. Zapewnia to ciągłość korzystania z usług telekomunikacyjnych, w tym przede wszystkim kart płatniczych, których poprawne funkcjonowanie jest kluczowym elementem działalności najemców. Przy korzystaniu z usług jednego operatora telekomunikacyjnego, ryzyko awarii jest zdecydowanie większe – wyjaśnia Paweł Dąbroś.
 

Reklama

Galeria Jurajska