Sephora modernizuje swoje salony

Firma zmieni aranżację kilkunastu salonów

Firma zmieni aranżację kilkunastu salonów

W odnowionych perfumeriach Sephora zastosowano między innymi czytelniejszy koncept ustawienia asortymentu. Ponadto, w wielu salonach, zgodnie ze strategią firmy, zostaną wprowadzone dodatkowe usługi, takie jak manicure czy profesjonalna regulacja, a także makijaż brwi (tzw. Brow Bary prowadzone przez markę Benefit). Nowością będą także charakterystyczne czarno-białe kolumny, które usytuowane zostaną przy wejściu do perfumerii. – Zmiany nie będą identyczne w każdej lokalizacji, gdyż na każdą perfumerię patrzymy indywidualnie, a wprowadzane innowacje będą szyte na miarę, w zależności od konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda Sephora będzie nie tylko spełniała nasze standardy, ale także będzie dostosowana do lokalnych oczekiwań – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor do spraw marketingu w firmie Sephora Polska.

Sieć Sephora prowadzi sprzedaż kosmetyków. Jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Aktualnie posiada 83 perfumerie zlokalizowane w największych miastach w kraju. Według badań GfK Polonia z czerwca 2010 roku Sephora posiada najbardziej wyróżniający się wizerunek spośród perfumerii obecnych na naszym rynku.
Sephora została założona we Francji w 1970 roku, a od 1997 roku jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), korporacji działającej na rynku produktów luksusowych.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016