City Center Rzeszów: największy Smyk w regionie

Format Smyk megastore

Format Smyk megastore

 – Podpisaliśmy umowę na pierwszy w Rzeszowie i jak na razie jeden z kilku w Polsce salon firmy Smyk w nowym formacie megastore – mówi Sebastian Podkulski, dyrektor ds. komercjalizacji i administracji Star Europa, spółki będącej deweloperem City Center Rzeszów. Salon będzie miał dwa poziomy. – Wcześniej umowa była podpisana na powierzchnię 700 metrów kwadratowych, teraz zwiększono ją do 2,3 tysiąca metrów kwadratowych – informuje Daniel Słuchocki, wiceprezes Star Europy.

Megastore Smyka to stosunkowo nowy koncept. Pierwszy i jak na razie jedyny już otwarty Smyk Megastore powstał po koniec ubiegłego roku w Warszawie w Centrum Handlowym Targówek. W styczniu informowaliśmy o podpisaniu umowy najmu na kolejny Megastore w nowo rozbudowywanej części Silesia City Center w Katowicach. Zostanie ona oddana do użytku jesienią tego roku.

Megastore charakteryzować się ma poszerzoną ofertą zabawek oraz artykułów niemowlęcych. Na przykład sklep warszawski ma w ofercie ponad sto modeli wózków, ponad dwadzieścia łóżeczek i kilkanaście marek fotelików samochodowych. W ramach sklepu funkcjonują mniejsze sklepy dedykowane takim markom, jak Barbie, Fisher-Price, Lego czy Playmobil. Czy tak samo będzie w przypadku rzeszowskiego Megastoru? Na razie wiadomo tylko na pewno, że będzie miał „Centrum Wyobraźni”, które dysponuje zabawkami edukacyjnymi i kreatywnymi. Prócz zabawek i akcesoriów dla niemowląt znajdą się artykuły szkolne, książki, mulitimedia, odzież i obuwie dla dzieci do 14 lat.

– Stawiamy na rozwój konceptu Smyk Megastore, a ogranicza nas jedynie dostępność odpowiednio atrakcyjnych i dużych powierzchniowo lokalizacji. Staramy się korzystać z takich okazji, które naszym zdaniem mają potencjał, aby okazać sie doskonałymi biznesowo projektami – poinformowała w wypowiedzi dla Retailnet.pl Magdalena Dąbska, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Smyk sp. z o.o.

Budynek City Center Rzeszów powstaje w ścisłym centrum Rzeszowa na trzyhektarowej działce. Będzie miał 135 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni i 45 metrów wysokości. Część handlowa budynku zajmie trzy najniższe kondygnacje, gdzie pojawi się ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Nad częścią handlową powstaną dwa poziomy parkingów na 1,2 tysięcy aut. Dodatkowo w ramach przedsięwzięcia w budynku będą funkcjonować: hotel ze 130 pokojami w standardzie trzech gwiazdek, centrum konferencyjne, powierzchnie biurowe klasy A, klub fitness, klatki do squasha, spa oraz kino Helios.

Star Europa będzie jednym z wystawców podczas targów Shopping Center Forum & Trade Fair, które odbędą się 8-9 września 2011 roku w Warszawie w hotelu Hilton. Więcej informacji na stronie www.shoppingcenter.pl.

 

Reklama

Galeria Jurajska