Wśród dystrybutorów energii elektrycznej nie brak konkurencji: PGE, Enea, Energa, Tauron czy Vattenfall to firmy, które w skali ogólnokrajowej dysponują ogromnymi możliwościami. Niewielka spółka z polskim kapitałem ESV SA zdołała w ciągu ostatnich lat znaleźć sobie miejsce na rynku. I jak widać, nie zamierza poprzestawać na dotychczasowych osiągnięciach.

– Nasze podejście do klienta polega na tym, że my jako niewielka firma możemy w oparciu o indywidualne rozwiązania szybciej podłączyć nowy obiekt do sieci energetycznej – podkreśla Witold Pindel, dyrektor handlowy ESV. W praktyce oznacza to, że mając warunki przyłączeniowe centra handlowe mogą zostać szybciej podłączone do sieci. Według Witolda Pindla szybsza ścieżka decyzyjna i indywidualne, elastyczne podejście firmy do klienta pozwalają mu nieraz też zaoszczędzić pieniądze.

Firma ESV, jako koncesjonowana spółka energetyczna, zajmuje się dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej. Na rynku istniej od 17 lat. Do głównych klientów ESV należą przedsiębiorstwa przemysłowe. Celem strategicznym spółki jest teraz jeszcze większa obecność na rynku dystrybucji energii dla nieruchomości komercyjnych, w tym centrów handlowych i kompleksów usługowo-rekreacyjnych.

Udział na targach Shopping  Forum & Trade Fair, które odbędą się 8-9 września tego roku w Warszawie, jest właśnie częścią takiej strategii rozwoju. – Nasz udział w targach podyktowany jest chęcią pokazania się większej grupie deweloperów nieruchomości handlowych, a także zarządców nieruchomości. Chcielibyśmy rozszerzyć pole naszej działalności i jeszcze mocniej zaznaczyć swoje miejsca na rynku centrów handlowych – tłumaczy Pindel.

Więcej informacji i program konferencji na stronie: www.shoppingcenter.pl