RWE wkracza do galerii handlowych

W Warszawie pierwszy taki punkt obsługi klienta RWE powstał w 2007 roku w Galerii Mokotów. Już niebawem z podobnych „wysp” będą mogli skorzystać również klienci Arkadii i Galerii KEN Center.
– Obsługujemy ponad 900 tysięcy klientów na terenie Warszawy. Z dużym sukcesem jako pierwsza firma z branży energetycznej uruchomiliśmy pilotażową wyspę w Galerii Mokotów – mówi Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska do spraw handlu. – Klienci w Warszawie znajdują się w tej komfortowej sytuacji, że RWE jako pierwsze w Polsce wprowadza działające już na zachodzie udogodnienia – dodaje.

Planuje się, że jedna wyspa obsłuży około 4 tysiące klientów miesięcznie. – Przez cztery lata funkcjonowania tego kanału obsługi obserwowaliśmy rosnącą liczbę korzystających z niego osób. Dzięki kolejnym wyspom klient wszelkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami załatwi przy okazji zakupów i nie będzie musiał się specjalnie wybierać do centrum obsługi – wyjaśnia Joanna Kalbarczyk, dyrektor obsługi klienta i bilingu RWE Polska.

W punktach zlokalizowanych na terenie centrów handlowych, klienci będą mogli załatwić wszystkie formalności związane z energią elektryczną, w tym podpisać umowę z RWE. Konsultanci dostawcy energii będą także pełnili rolę doradcy w kwestiach związanych ze świadczonymi przez firmę usługami i efektywnością energetyczną – informuje RWE w komunikacie prasowym.
 

Reklama

Galeria Jurajska