Ponadto marka użycza mebli przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą. Przedsiębiorcy przystępujący do sieci ponoszą koszty za zatowarowanie sklepu i licencję. Dzięki temu franczyzobiorcy oszczędzają od 10 – 30 tyś. zł.

Obecnie koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją. Taka oferta ma za zadanie ułatwić franczyzobiorcom start w biznesie. Dzięki takiemu rozwiązaniu placówki będą mogły szybciej osiągać rentowność i systematyczniej zwiększać sowje przychody.
Zmniejszenie kosztów inwestycji pomoże również korzystnie wpłynąć na ekspansję sieci w Polsce. Obecnie w całym kraju pod szyldem Brand New Products funkcjonuje kilkadziesiąt sklepów. Sklepy BNP otwierane są w miastach powyżej 5 tys. mieszkańców. Ich powierzchnia wynosi od 20 do 130 m.

Firma istnieje od 1987 roku. Związana jest z branżą odzieżową, produkcją i handlem. Obecnie specjalizuje się w handlu odzieżą markową typu faktory outlet- sklepy wyprzedażowe.Wśród marek, które oferują placówki BNP znajdują się m.in.: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Lee, Mexx, Adidas, Wrangler, Gin Tonic, Tom Tailor, Fila, Lee Cooper, Mustang, Puma, Nike czy Reebok.