Najwyższe przychody w II kwartale Intersport osiągnął w czerwcu. Wyniosły one wówczas 15 333 tys. zł. Względem czerwca 2010 roku wynik ten był jednak gorszy o 6,8 procent. W kwietniu br. firma odnotowała 15 017 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży towarów i usług. W porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej to 16,3-procentowy wzrost. Najniższe wyniki firma osiągnęła w maju – 14 637 tys. zł. Rezultat ten był jednak lepszy o 7 procent względem maja 2010. Strata brutto wyniosła 1,5 mln zł i była o 25 procent mniejsza niż w II kwartale rok wcześniej.

Spółka Intersport Polska SA dokonała także korekty prognozy finansowej na rok 2011. Aktualne szacunki mówią o przychodach netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 215 mln zł (wcześniej zakładano 222 mln zł), zysku brutto w przedziale kwotowym 0,6-2,0 mln zł (wcześniej 0,6-3,0 mln zł), wartość EBITDA w wysokości 10,3 mln zł (wcześniej 11,3 mln zł). Obniżenie prognozy jest spowodowane mniejszą ilością klientów w salonach oraz słabszymi od przewidywanych wynikami za II kwartał br.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się pięć tysięcy sklepów z tym logo. Ponad 80 procent przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając dodatkowo Rosję), co przekłada się na około 17-procentowy udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się w 17 największych miastach m.in. w warszawskiej Arkadii oraz Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze.