Dobry moment dla marek luksusowych

Poznań Główny City Center

Poznań Główny City Center

Rynek dóbr luksusowych wciąż się rozwija i jest jeszcze wiele miejsca do zagospodarowania. To dobry moment na rozwój firmy i umocnienie sieci sprzedaży. Widać również wyraźny powrót klientów do centrów handlowych. Wciąż zakupy są kontrolowane, stosunkowo mały odsetek stanowią zakupy impulsywne, ale poprawa jest zauważalna i, co najważniejsze, stale rosnąca. Centra handlowe walczą o klienta, proponując dodatkowe atrakcje, koncerty, zniżki. W dużych aglomeracjach zarządcy podążają za nowymi technologiami i np. zakładają profile na Facebooku. W ten sposób możemy z łatwością prezentować naszą kolekcję przed bardzo wąską grupą.

W Polsce buduje się coraz więcej. Projekty są coraz ciekawsze, bardziej zaawansowane technologiczne. W dużych miastach, gdzie istnieje już dużo konkurujących centrów, zauważalny jest trend na powstawanie miejsc dedykowanych bardziej prestiżowym, unikatowym markom. Na tym zyskują wszyscy sprzedawcy.

Firma Wittchen korzysta z dobrego momentu na rynku. Zamierzamy otworzyć w sierpniu w Złotych Tarasach pierwszy sklep dedykowany tylko obuwiu – Wittchen Shoes oraz podwoić liczbę multibrandowych salonów VIP Collection.                                                                                                

 

Reklama

Galeria Jurajska