Coffeeshop dołącza do Galerii Echo

Sześć obecnie funkcjonujących kawairani Coffeshop Company znajduje się Krakowie (dwa), w Warszawie, Gliwicach, Poznaniu i Zielonej Górze. Dotychczas większość lokali otwierana była na ulicach w centrach miast. Wyjątkiem jest lokal w Focus Mall w Zielonej Górze. Oprócz obecnie otwieranego punktu w Galerii Echo w Kielcach, zapowiadane jest także otwarcie kawiarni w Centrum Handlowym Wola w Warszawie.

Właścicielem wyłącznych praw masterfranczyzobiorcy jest firma Tizzia, która działa w Polsce, w Czechach, na Węgrzech i w Słowacji. Jak informuje portal Horecanet, dla franczyzobiorców dostępne są cztery formaty: kawiarnia, punkt kawiarniany w centrum handlowym, kącik kawowy (tzw. corner) i mobilne stoisko. Żeby móc otworzyć lokal  pod szyldem Coffeeshop Company trzeba przeznaczyć na to conajmniej 50 tysięcy euro i od 10 do 25 tysięcy euro opłaty wstępnej, w zależności od wybranego formatu.

Franczyzobirocy otrzymują gotowy moduł z całym wyposażeniem. Potzebują jedynie zapewnić sobie powierzchnię w centrum handlowym lub innej lokalizacji. Posiadanie lokalu nie jest jednak warunkiem koniecznym. W razie potrzeby sieć pomaga znaleźć placówkę lub miejsce. Firma Coffeeshop Company przygotowała też specjalną ofertę na ten rok dla franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem własnej kawiarni.  

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016