Całkowity dochód z imprezy przekazany zostanie na rzecz Fundacji Park, która sfinansuje wymianę kilku specjalistycznych łóżek na Oddziale Kardiologii Szpitala Pediatrycznego „Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie oraz podopiecznych fundacji Dziecięca Fantazja.

W turnieju weźmie udział 12 drużyn z największych firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce. Wieczorem pracownicy wszystkich firm biorących udział w rozgrywkach spotkają się na imprezie plenerowej. W wydarzeniu weźmie udział około 200 osób.

Sponsorami turnieju są firmy: warszawski La Playa Music Bar, Pure Fitness, Zumba Fitness, Grupa Krawczyk, Medicover, Reebok, Go Sport oraz Inchcape Motor Polska Dealer BMW i Mini. Patronem wydarzenia jest Polsko-Brytyjska Izba Handlowa, patronami medialnymi: Eurobuild i Warsaw Business Journal.

To już drugi taki turniej. Pierwszy został zorganizowany przez firmę King Sturge. W maju tego roku Jones Lang LaSalle, firma działająca na światowym rynku nieruchomości komercyjnych oraz King Sturge, międzynarodowa firma doradcza ds. nieruchomości komercyjnych w Europie, ogłosiły fuzję. Połączone przedsiębiorstwo działać będzie pod marką Jones Lang LaSalle. Stąd zmiana nazwy organizatora turnieju.