Punkt o powierzchni 135 metrów kwadratowych w galerii Sfera powstał w 2001 roku i był pierwszym firmowym sklepem marki Wójcik. Aktualnie spółka posiada 52 placówki, których wystrój będzie sukcesywnie poddawany metamorfozie.

– Podstawą filozofii marki Wójcik jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje z doskonałości każdego detalu. Dlatego dbamy nie tylko o nasze kolekcje, ale również o sklepy. Troszczymy się o miejsca, do których zapraszamy dzieci i rodziców. Bardzo nam zależy, aby wizyta w salonie Wójcik była synonimem dobrze spędzonego czasu dla całej rodziny – mówi Dominika Rytwińska, Brand Manager w firmie Wójcik Fashion Group.

Stąd też gruntowna metamorfoza sklepu w bielskiej galerii. Zmianie uległy witryna, meble, kolorystyka, oświetlenie, aranżacja – wszystko po to, aby przestrzeń sklepu stała się jeszcze bardziej przyjazna dla odwiedzających. Docelowo zmiany obejmą wszystkie sklepy sieci.

Odnowiony salon w bielskiej Sferze zostanie otwarty w najbliższy piątek, 29 lipca. Przy okazji otwarcia salonu będzie przedstawiona przedpremierowa kolekcja Jesień/Zima 2011. Do pozostałych sklepów sieci najnowsza kolekcja trafi czwartego sierpnia br.

Wójcik to polska marka odzieży dziecięcej. Firma istnieje od 1987 roku. W Polsce sieć salonów liczy aktualnie 52 placówki, w tym sklepy własne, franczyzowe oraz placówki partnerskie. Wójcik obecny jest także w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie. Od 2009 roku do Wójcik Fashion należy również marka Hot Oil.