Lifting salonów Caterina

Rozbudowane CH Silesia City Center

Rozbudowane CH Silesia City Center

– Proces zmiany aranżacji salonów będzie przebiegał wieloetapowo. Stopniowo chcemy zmieniać wygląd salonów we wszystkich galeriach handlowych. Pierwszy butik z nowym wystrojem możemy już oglądać w łódzkiej Manufakturze. Teraz pracujemy nad sklepem w warszawskim Klifie. Po odnowieniu salonu w CH Klif przyjdzie kolej na inne lokale marki Caterina, najbliższy planowany, to salon w Kupcu Poznańskim. Koncept architektury wnętrza salonów opiera się przede wszystkim na wyrażeniu tego, co oferuje marka – luksus i elegancję. Pomysł powstał z myślą o kobietach – o ich dobrym samopoczuciu, a także specjalnie dla nich, jak najlepszej prezentacji kolekcji. Marka pragnie, aby klientki miały do dyspozycji przestronne powierzchnie, w których przymierzanie odzieży jest komfortem, a podejmowanie decyzji o zakupach – przyjemnością. Jednym z elementów koncepcji salonu są białe wnętrza – symbolizują prostotę i wytworność. Surowe w formie meble i elementy ozdobne dodają pomieszczeniom szlachetności, a jednocześnie w sposób przejrzysty eksponują kolekcję – wyjaśnia portalowi Retailnet.pl Edyta Dobrowolska reprezentująca markę.

Następne etapy wdrażania nowej strategii rozpoczną się jeszcze we wrześniu tego roku. Caterina to jedna z polskich firm na rynku mody. Istnieje od 1991 r.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016