W Millenium Hall, którego otwarcie planowane jest na październik tego roku, pojawią się salony Mango, Wittchen z VIP Collection oraz Prestige z odzieżą marek Geox, Tommy Hilfiger i Gino Rossi. Spółka Wittchen otworzy w rzeszowskim centrum dwa salony: Wittchen i VIP Collection, które zajmą łącznie powierzchnię ponad 170 metrów kwadratowych. Salon Prestige, w którym będzie można kupic odzież, obuwie i galanterię skórzaną takich marek jak: Geox, Tommy Hilfiger czy Gino Rossi, znajdzie się na poziomie 1, a lokal bedzie miał około 135 metrów kwadratowych powierzchni. Największy salon – około 300 metrów kwadratowych uruchomi firma Mango. Jej butik zostanie usytuowany na poziomie 0 w Millenium Hall i będzie pierwszym na Podkarpaciu lokalem tej marki.

Centrum handlowe Millenium Hall będzie mieć 110 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni całkowitej. W kompleksie znajdzie się około 250 sklepów, w tym 30 wielko- i średniopowierzchniowych. Wśród największych marek swoją obecność w galerii potwierdziły między innymi: Sephora, Intersport, restauracja La Grotta, kawiarnia Wayne’s Coffee. Pojawi się tu również klub fitness działający w sieci Pure Health & Fitness. Inwestycja jest realizowana przez Grupę CMP oraz Dekra Construction Management sp. z o.o., na zlecenie – należącej do Grupy Marma – firmy Develop Investment sp. z o.o. Galeria zostanie otwarta w październiku tego roku.