CH Max: Biedronka zamiast Carrefoura

Jesienią w CH Max otworzy się także kilka nowych salonów. Obiekt czeka również gruntowna modernizacja. Zmiany w centrum są związane z nową strategią wizerunkową. – Centrum Max istnieje już 10 lat. Przyszedł czas, w którym chcemy odświeżyć budynek i wprowadzić pewne zmiany w ofercie sklepów. Wszystko po to, aby odwiedziny w centrum Max były przyjemne dla klientów – twierdzi Łukasz Tomczak, marketing manager z ramienia zarządcy – spółki deweloperskiej Caelum Development.

Centrum handlowe Max powstało w 2001 roku. W obiekcie znajduje się 45 punktów handlowo-usługowych, m.in. Drogeria Natura, Mix Electronics, House, Mohito. Obiektem zarządza Caelum Development – irlandzka grupy inwestycyjna, operująca na rynkach nieruchomości komercyjnych, w szczególności na ternie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma skupia swoją działalność na rynku obiektów handlowych położonych głównie w miastach średniej wielkości. Spółka jest inwestorem, deweloperem, zarządcą i promotorem posiadanych projektów.

Firma przedstawi swoje projekty podczas Shopping Center Forum & Trade Fair, które odbędą się 8-9 września 2011 roku. Ponadto przedstawiciel spółki – Grzegorz Mroczek, dyrektor komercyjny Caelum Development – weźmie udział w panelu dyskusyjnym o sytuacji na rynku centrów handlowych w Poznaniu i Wielkopolsce. Program konferencji na stronie: www.shoppingcenter.pl
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016